Customer Operations Lead op snijvlak van HR en mobiliteit

Mobility Concept is een internationale scale-up op het snijvlak van HR en mobiliteit. We helpen toonaangevende organisaties bij de transitie naar flexibele en duurzame mobiliteit. Ons digitale mobiliteitsplatform staat daarbij centraal. Medewerkers combineren naar keuze alle soorten vervoer met één enkele app. Het gebruik van duurzame vervoersvormen wordt daarbij gestimuleerd. Het platform regelt alles van het plannen van een reis tot en met de financiële afhandeling. Met onze adviezen en oplossingen bieden werkgevers betere arbeidsvoorwaarden en realiseren zij hun kosten- en duurzaamheidsdoelstellingen.

Vanwege de snelle internationale groei van onze organisatie, zoeken we uitbreiding van ons team met een Customer Operations Lead.

Beschrijving

Als Customer Operations Lead ben je verantwoordelijk voor de juiste uitvoering van alle operationele processen en vervul je daarmee een sleutelfunctie in onze organisatie. Je coördineert de werkzaamheden van onze serviceorganisatie en stemt af met onze ICT-organisatie, klanten en leveranciers. Je speelt een belangrijke rol bij klantimplementaties en voert uitlopende werkzaamheden uit die samenhangen met de beheeractiviteiten voor onze klanten. Je signaleert mogelijkheden om processen te verbeteren en zorgt ervoor dat deze worden geïmplementeerd.

Je activiteiten bestaan uit:

  • Coördineren van werkzaamheden en bezetting serviceorganisatie;
  • Implementeren van nieuwe klanten en mobiliteitsdiensten;
  • Afstemmen van voortgang van onze dienstverlening met onze klanten;
  • Afstemmen van procesverbeteringen met leveranciers van mobiliteit;
  • Opstellen van procesbeschrijvingen en leveren van inhoudelijke input voor communicatiemiddelen;
  • Initiëren en implementeren van proces- en ICT-verbeteringen.

Kwalificaties

Je hebt met succes een universitaire opleiding afgerond. Je hebt ervaring opgedaan in een servicegerichte omgeving, hebt ervaring met complexe administratieve processen en beschikt over de noodzakelijke projectmanagement vaardigheden. Je beschikt over de volgende kwalificaties:

  • Goede communicatieve vaardigheden;
  • Sterk analytisch en conceptueel denkvermogen;
  • Collegiaal, servicegericht en stressbestendig;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Nauwkeurig en accuraat;
  • Ervaring op het snijvlak van business en ICT;
  • Vaardig in maken van analyses in bijvoorbeeld Excel;
  • Proactieve instelling en resultaatgericht;
  • Sociaal en goed in de omgang met andere mensen;
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring.

Wij bieden

Een functie in een dynamische werkomgeving bij een snelgroeiende internationale scale-up met toonaangevende klanten, in een sector die de komende jaren grote veranderingen ondergaat. Er is veel ruimte voor initiatief en er zijn ruime ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden. We bieden goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.

Interesse?

Dan maken we graag kennis met je! Je kunt je sollicitatie met motivatie en cv naar recruitment@mobilityconcept.nl sturen. Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Paul Dam (partner) via telefoonnummer 023-8200985.

Over Mobility Concept

Meer weten over Mobility Concept? Kijk op www.mobilityconcept.nl

share this: