Mobility Concept is ontstaan vanuit de overtuiging dat zakelijke mobiliteit anders kan: slimmer, vitaler en duurzamer. We helpen toonaangevende organisaties bij het omvormen van hun traditionele mobiliteitsbeleid tot een innovatieve, flexibele en duurzame mobiliteitsregeling. Ons digitale Mobility-as-a-Service platform en de bijbehorende app geven direct toegang tot alle vormen van vervoer (openbaar vervoer, fiets, auto, taxi, parkeren, etc.), stimuleren het gebruik van duurzame alternatieven en faciliteren het delen van fietsen en auto’s. Het platform regelt alles van het plannen van een reis tot en met de financiële afhandeling. Met onze adviezen en oplossingen kunnen werkgevers betere arbeidsvoorwaarden bieden en gemakkelijker hun kosten- en duurzaamheidsdoelstellingen realiseren. Door de continue ontwikkeling van ons platform en onze dienstverlening willen we een katalysator zijn voor de transitie naar flexibele en duurzame mobiliteit.

Functiebeschrijving

Als Customer Operations Lead ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en coördineer je de werkzaamheden van de Servicedesk. Waar nodig stem je intern af of schakel je met de klant of leverancier. Daarnaast doe je uitlopende administratieve werkzaamheden die samenhangen met de beheeractiviteiten voor onze klanten. Nauwkeurigheid is daarbij belangrijk. We groeien snel en onze dienstverlening breidt uit. Zie je mogelijkheden om de werkzaamheden anders te organiseren of te automatiseren, zorg je dat dit gebeurt.

Je activiteiten bestaan uit:

  • Activeren van nieuwe klanten, medewerkers en mobiliteitsdiensten;
  • Afstemmen van vragen met leveranciers en mobiliteitspartners;
  • Begeleiden van implementaties van nieuwe klanten;
  • Beantwoorden van vragen over de mobiliteitsregeling en gebruik van mobiliteitsdiensten;
  • Opstellen van procesbeschrijving en communicatiemateriaal;
  • Coördineren van de werkzaamheden en de bezetting van de Servicedesk.

Kwalificaties

Je hebt een HBO of universitaire opleiding afgerond. Je hebt ervaring opgedaan in een servicegerichte omgeving en hebt ervaring met administratieve processen. Je beschikt over de volgende kwalificaties:

  • Goede communicatieve vaardigheden;
  • Sterk analytisch vermogen;
  • Collegiaal, servicegericht en stressbestendig;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Nauwkeurig en accuraat;
  • Vaardig in Excel;
  • Proactieve instelling.

Wij bieden

Een functie (32-40 uur) in een dynamische werkomgeving bij een snelgroeiende, jonge onderneming met toonaangevende klanten. Er is veel ruimte voor initiatief en er zijn ruime ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden. We bieden goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.

Interesse?

Dan maken we graag kennis met je! Je kunt je sollicitatie met motivatie en cv naar info@mobilityconcept.nl sturen. Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Paul Dam (partner) via telefoonnummer 023-8200985.

Over Mobility Concept?

Meer weten over Mobility Concept? Kijk op www.mobilityconcept.nl

share this: