Mobility Concept gelooft dat werknemers zelf het beste kunnen bepalen hoe ze reizen. Mobility Concept maakt dit mogelijk door ze via haar online mobiliteitsplatform toegang te geven tot een breed scala van vervoersmogelijkheden en mobiliteitsdiensten. Daarbij worden werknemers ondersteund bij het maken van de meest optimale keuzes en neemt Mobility Concept het administratieve beheer volledig uit handen.

We adviseren, implementeren en beheren vernieuwende mobiliteitsregelingen voor vooruitstrevende werkgevers. We werken in opdracht van directies van toonaangevende organisaties. Met onze adviezen en oplossingen kunnen werkgevers maatwerk aan hun werknemers bieden, stimuleren ze duurzaam reizen en zijn ze beter in staat om hun mobiliteitskosten te beheersen.

Beschrijving

Als servicedeskmedewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je beantwoordt de vragen van klanten en gebruikers. Waar nodig stem je intern af of schakel je een leverancier van Mobility Concept in. Je levert daarnaast een bijdrage aan de continue ontwikkeling van het online platform Mobility Portal door het signaleren van verbeteringen.

Kwalificaties

  • Universitair werk- en denkniveau, bij voorkeur met technische of (bedrijfs)economische focus;
  • Laatste fase van de studie;
  • Sterke conceptuele en analytische vaardigheden;
  • Accuraat en nauwgezet;
  • Vloeiend Nederlands, zowel in woord als geschrift;
  • Goede communicatieve vaardigheden;
  • Minimaal 8 uur per week beschikbaar (verspreid over de week; in overleg) en beschikbaar voor langere tijd;
  • Vaardig in Excel;
  • Relevante werkervaring is een prĂ©.

Wij bieden

Een parttime (bij)baan in een dynamische werkomgeving bij een snel groeiende, jonge onderneming met toonaangevende klanten.

Interesse?

Dan maken we graag kennis met je! Je kunt je sollicitatie met motivatie en cv naar info@mobilityconcept.nl sturen.

Over Mobility Concept

Meer weten over Mobility Concept? Kijk op www.mobilityconcept.nl

share this: