Wanneer je de dienstverlening van Mobility Concept gebruikt, zijn de gebruiksvoorwaarden van Mobility Concept van toepassing al naar gelang de dienstverlening die geactiveerd is op je account. Daarnaast zijn bij het gebruik van mobiliteitsdiensten, de voorwaarden van de desbetreffende mobiliteitsaanbieders/vervoerders van toepassing. Hieronder is een overzicht te vinden van de mogelijke dienstverlening en de voorwaarden die hiervoor (door Mobility Concept of haar mobiliteitspartners) gehanteerd worden.
In de basis zijn de eigen gebruiksvoorwaarden Mobility Concept van toepassing:
Voor een overzicht van de algemene-/gebruiksvoorwaarden van mobiliteitspartners waarmee Mobility Concept samenwerkt, verwijzen we je naar de onderstaande documenten:
Algemene voorwaarden:
- Algemene voorwaarden voor het vervoer van reizigers en handbagage van de Nederlandse Spoorwegen (01-09-2020)
- Algemene voorwaarden stads- en streekvervoer; Arriva, Connexxion, EBS, GVB, Hermes, HTM, Qbuzz, RET, Syntus en Veolia
- Algemene voorwaarden NS International; ICE, Intercity Berlin, Intercity Brussel, Eurostar, SNCF, ÖBB, SBB en Thalys
E-tickets voorwaarden:
- NS e-ticket voorwaarden – treinen Nederland
- Vervoervoorwaarden E-tickets RET Rotterdam, metro en tram (2020 en 2021)
- Productvoorwaarden GVB uurskaarten
Voor vragen of klachten over e-tickets kunt u een e-mail sturen naar servicedesk@mobilityconcept.nl.